עיצוב דירות יוקרה

בשנים האחרונות אנו עדים למגוון רחב של קליינטים אשר בוחרים להגשים את החלומות שלהם ולעצב את הדירה או הבית שלהם בצורה יוקרתית, אלגנטית ומודרנית. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות עיצוב בתי ודירות יוקרה – סטודיו לאדריכלות שרון איגר פה על מנת לעשות לכם מעט סדר

מה הם הדברים אליהם אנו נרצה לשים לב במלאכת עיצוב דירות יוקרה?

עיצוב בתים ודירות יוקרה הוא שם כללי למגוון רחב של טכניקות עיצוביות אשר עובדות לפי מספר אלמנטים משותפים. בין ההיבטים המשותפים של עיצוב דירות יוקרה אנו רואים:

  • ניצול נכון של החלל – אחד הדברים החשובים ביותר במלאכת עיצוב דירות יוקרה הוא ניצול נכון של החלל. לרוב דירות יוקרה יתאפיינו בחללים גדולים לכן אנו נצטרך לתת מענה איכותי ונכון לחלל על מנת למצות אותו בצורה מיטבית. יחד עם זאת אין מן הנמנע לעצב גם חללים קטנים בצורה יוקרתית תוך כדי מיצוי כל נתוני הדירה, במצבים כאלו אנו נרצה לעבוד עם בעל מקצוע המתמחה בתחום.
  • פונקציונאליות (טכנולוגיה) – טכנולוגיה איכותית לרבות בית חכם הם הדרך של המאה ה- 21 לספר לנו על בית יוקרתי ומודרני. באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ניתן להעביר את הבית לשליטה מלאה באמצעות שלט ייעודי ואפילו הסמארטפון הפרטי.
  • עבודה בהתאם לתקציב מוגדר מראש – כמו בכל מלאכה עיצובית גם במלאכת עיצוב דירות יוקרה אנו נרצה להתייחס ולשים זרקור על עניין התקציב. יש לעבוד לפי תקציב מוגדר מראש אשר לפיו תבנה תכנית עבודה מפורטת ומסודרת.
  • דגש על הפרטים הקטנים – מישהו פעם סיפר לנו שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים, הפרטים הקטנים הם אלו שמשפיעים ונותנים את הנופך היוקרתי והמקצועי אל הדירה שלכם.
  • חומרי גלם איכותיים – חומרי גלם איכותיים הם היבט נוסף אליו אנו נרצה לשים לב כאשר אנחנו ניגשים אל מלאכת עיצוב דירות יוקרה.

פורשים כנפיים ומגשימים את כל החלומות

רכשתם בית, דירה, מגרש והחלטתם שהגיע הזמן להגשים אחד מן החלומות שלכם. יש לכם לא מעט חלומות אותם תרצו להגשים, חלקם יהיו ריאליים חלקם אף פחות. אחד החלומות הריאליים אותם תוכלו להגשים הוא עיצוב בית החלומות שלכם. באמצעות בעלת מקצוע המתמחה במלאכת עיצוב דירות יוקרה ואדריכלות תוכלו לקחת את הנכס הקיים שלכם ו/או לתכנן נכס חדש בצורה יוקרתית ולא מתפשרת – זה הזמן שלכם לצעוד כל הדרך אל החלום.

האם ניתן לעצב דירות יוקרה תוך כדי היצמדות לתקציב מוגדר מראש?

לרוב כאשר אנו חושבים על עיצוב דירות יוקרה, המילה "יוקרה" תתקשר להמון אנשים כמשהו בלתי מושג או לעיתים אף מלאכה אשר העלויות שלה הן הרבה מעבר לתקציב שלהם. יחד עם זאת בעידן בו אנו חיים היום אנו יכולים לקחת כל דירה, לקדם את העיצוב שלה אלפי מונים, להעניק לה אופי ויחוד לצד שילוב של אלמנטים יוקרתיים תוך כדי היצמדות לתקציב מוגדר. בשונה ממה שניתן לחשוב תקציב עיצוב דירות יוקרה לא צריך להיות "מנופח ומפוצץ" אלא צריך להיות מנוהל בצורה נכונה על ידי בעל מקצוע המתמחה בעיצוב בתי ודירות יוקרה.

אנו ממליצים לכם לעבוד אך ורק עם אדריכל/מעצב המתמחה בתחום אשר ידע לאפיין את הצרכים שלכם ויתאים עבורכם את הטוב ביותר במסגרת התקציב שלכם. כמו כן, אותו אדריכל או מעצב ידע לנתב אתכם אל חלופות אחרות שיכולות לעניין אתכם במסגרת התקציב.

דירות יוקרה מתאפיינים בחללים גדולים למדי

לרוב כאשר אנחנו נדבר על דירות יוקרה אנו נדברים על דירות המאופיינים בחללים גדולים במיוחד, לכן יש צורך בעבודה של בעל מקצוע המתמחה בתחום – בעל מקצוע זה ידע איך לעצב את הדירה או הבית שלכם בצורה שתקדם אותו אלפי מונים ותמקסם את כל הפוטנציאל הטמון בחלל הדירה או הבית– מה שיעניק לכם חווית מגורים נעימה, מודרנית, איכותית ואיך לא יוקרתית.

"האם עיצוב דירות יוקרה מתמקד בסגנון אחד?"

עיצוב דירות יוקרה אינם מדברים על סגנון אחד ואחיד אלא על מגוון רחב של סגנונות אשר שמים דגש על עיצוביות ללא פשרות, דגש על פונקציונאליות, עבודה עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר במשק, מתן פתרונות תאורה משלימים שעושים את ההבדל ועוד מגוון רחב של פעולות. עיצוב דירות יוקרה איננו מגביל אותנו אל סגנון אחד והלכה למעשה ניתן לראות מגוון רחב של סגנונות בהם נוכל לעצב את הדירה בצורה יוקרתית:

  • עיצובי רטרו – עיצובי רטרו נחשבים לבחירתם של אלפי לקוחות, בעיצובי הרטרו אנו חוזרים אל המאה הקודמת ועובדים עם חומרי הגלם, הרהיטים ופתרונות התאורה שהיו עושים בהם שימוש בעת ההיא. כמו כן, שילוב של עיצוב רטרו יחד עם המודרניות של היום יוצר שילוב מעניין ויוקרתי.
  • עיצוב אקלקטי – עיצוב זה נחשב סגנון עיצוב בית מודרני אשר לא משתייך אל שום קבוצת או נישת עיצוב פנים אחרת. בעיצוב אקלקטי אנו משלבים באופן חופשי מגוון רחב של סוגי עיצוב שונים במטרה לשלב בין עיצוביות, פונקציונאליות ויוקרתיות. בסגנון זה נעשה שימוש באלמנטים רבים של צבעים ובניגודים חמים בין חומרי הגלם אל בין העיצוב בחלל.
  • עיצוב פנים כפרי – לרוב כשנדבר על עיצוב פנים כפרי אנו נדבר על עיצוב המצטייר לרובינו כ-"עיצוב טוסקני ", סגנון זה מתאפיין בחומרים טבעיים , עץ ,אבן , תאורה חמימה, אווירה חמימה ועוד.

הלכה למעשה ניתן לעצב בצי ודירות יוקרה בכל סגנון עיצובי בו תחפצו, אנו ממליצים לכם לעשות זאת תוך כדי ליווי של בעל מקצוע המתמחה בתחום שיוכל לתת לכם את המענה הנכון והמקיף ביותר.

מהו התפקיד של אדריכל ו/או מעצב דירות יוקרה?

החלטתם לפנות אל אדריכל ו/או אל מעצב דירות יוקרה המציג את עצמו כ-מתמחה בתחומו ואתם תוהים לעצמכם מה הוא התפקיד של אותו בעל מקצוע הלכה למעשה. מעצב דירות יוקרה ו/או אדריכל הינו בעל מקצוע אשר לוקח חלק בכל שלבי עיצוב הדירה ומלווה אתכם משלב השלד ועד גמר עבודות העיצוב והסטיילינג. המעצב/אדריכל עובד יחד איתכם בשיתוף פעולה מלא ובהתאם לצרכים שלכם תוך כדי בחירת חומרי הגלם המתאימים ביותר לסגנון הפרקטיות והתקציב. תפקידו העיקרי של בעל המקצוע הוא להכיר אתכם, את האופי שלכם ולבחור יחד איתכם את הסגנון שמתאים ביותר לצרכים שלכם תוך כדי עבודה עם אנשי מקצוע נוספים המתמחים בתחום אשר יספקו לכם מעטפת מלאה.

התמסרו לתהליך – התחברו עם בעל המקצוע

אדריכלות ועיצוב פנים הינה אמנות לכל דבר ועניין, בכדי שאמן יצליח להוציא מעצמו את המיטב הוא צריך להרגיש בנוח מצד אחד אך מצד שני גם להכיר את הנפשות הפועלות ובכך לבנות "סיפור עיצובי" בדמות עיצוב הבית שלכם. אנו מאמינים כי ישנה חשיבות רבה בהתמסרות לתהליך ואנו מציעים לכם לשבת עם בעל המקצוע איתו תבחרו לעבוד – לספר עליכם, על השאיפות שלכם, תחביבים ודברים שאתם אוהבים לעשות, על הרצונות שלכם, על הילדים שלכם ועל כל חלק בחיים שתופס נתח בחייכם. אלו יעזרו לבעל המקצוע לאפיין יחד איתכם את הצרכים שלכם ולקדם את תכנון עיצוב הדירה או הבית שלכם אלפי מונים כל הדרך עד לבית או דירה יוקרתית, אלגנטית ,פונקציונאלית וייחודית.

החשיבות בעבודה עם בעל מקצוע המתמחה במלאכת עיצוב בתי , דירות יוקרה

במרוצת השנים פגשנו אנשים רבים אשר בחרו מעט להוזיל את המלאכה אותה עושה מעצב בתי יוקרה ו/או אדריכל המתמחה בתחום וניסו לחסוך כסף באמצעות פניה אל בעלי מקצוע ללא ניסיון בתחום ו/או שניסו לעצב את הדירה לבדם מסיבותיהם שלהם. בעבודה מול שכאלה מצאו את עצמם לקוחות חווים לא מעט ליקויים הן ברמה האדריכלית והתכנונית והן ברמה ההרמונית והעיצובית. נאלצו להחליף   בעלי מקצוע לשם תיקון המלאכה והגשמת החלום האמיתי והשקיעו יותר משאבים וכסף משהיו צריכים להשקיע בעת הראשונה.

לכן, על מנת להימנע מאבדן של משאבים, זמן וכסף ולעיתים אף עבודה רשלנית ברמה האדריכלית והעיצובית אנו מציעים לכם לגשת אל בעל מקצוע המתמחה בתחום, בעל ניסיון, ותק ומוניטין לצד חוג לקוחות אשר יכולים להעיד בצורה טובה על פועלו.

עיצוב דירות יוקרה: מה הם הדברים שמאפיינים דירות יוקרה?

שמעתם לא מעט במהלך חייכם את הביטוי "בתי יוקרה או דירות יוקרה" אך יחד עם זאת אנשים רבים מתקשים לאפיין בצורה מקצועית ונכונה מה זה בעצם אומר. כאשר אנחנו מדברים על דירות יוקרה אנו מדברים על מגוון רחב של סגנונות עיצובים שונים אשר כל סגנונות העיצוב שמים דגש על מספר היבטים – שימוש בחומרי גלם איכותיים, התאמה אישית לצרכים, הסתכלות על החלל בצורה הרמונית, פונקציונאליות והפרטים הקטנים שעושים את השינוי. בין הדברים שמאפיינים בתי יוקרה אנו רואים:

  • שימוש בחומרי גלם איכותיים – עיצוב בתי יוקרה מתאפיין בלא מעט היבטים, שימוש בחומרי גלם איכותיים הוא אחד מהם. כאשר אנחנו נעצב בית יוקרה אנו נעבוד אך ורק עם חומרי הגלם הטובים והמובילים ביותר בנישה שלהם אשר מתאפיינים בעמידות גבוהה ואמינות.
  • חשיבה ועבודה על הפרטים הקטנים ביותר – לאו דווקא הדברים היקרים הם אלו שעושים את השינוי אלא הדברים הקטנים ביותר. כאשר אנחנו מעצבים בית יוקרה ישנה חשיבות בעבודה עם בעל מקצוע המתמחה בתחום ובעל קו מחשבה נקי, יצירתיות והתייחסות אל הפרטים הקטנים ביותר. כך נתקדם עוד צעד אחד אל בית החלומות שלנו.
  • פונקציונאליות זה שם המשחק – אנו חיים בדור בו הסדר העולמי מתחיל להשתנות, דברים שפעם לא היו חשובים כלל ו/או לא היו אפשריים בשום צורה הפכו לנגישים וקלים יותר כיום. ישנה חשיבות גבוהה לפונקציונאליות של הנכס – דרך עיצוב בתי יוקרה אנו מתקדמים גם מבחינה טכנולוגית וגם מבחינה פונקציונאלית ומטמיעים מגוון רחב של פעולות חכמות אותן נוכל לעשות בבית אשר יהפכו את החיים שלנו לפשוטים הרבה יותר.
  • גופי תאורה נכונים לחלל – גופי תאורה משפיעים בצורה ישירה על החלל שלנו. ישנה חשיבות לדרך בה אנו בוחרים להציג דברים – החל מגינת הירק שלנו, דרך שולחן העבודה שלנו ועד המטבח. גופי תאורה נכונים המותאמים לחלל יכולים להפוך כל חלל לאטרקטיבי יותר, פרודוקטיבי יותר ופונקציונאלי הרבה יותר. דרך התאמה נכונה של גופי תאורה אנו יכולים לשים דגש על אזורים מסוימים בבית, להקהות אזורים אחרים, לבנות מרחב עבודה נוח ואף להשרות תחושה של ביטחון בבית.
  • אקססוריז – לצד הריהוט הרגיל אנו רואים כי אקססוריז תופסים גם הם חלק בעיצוב יוקרתי של הבית – החל מתמונות, חפצי נוי, קישוטים, פריטי וינטאז' ושאר אביזרים אחרים אשר תורמים בצורה משמעותית אל החלל והופכים להיות חלק אינטגרלי מן העיצוב.

שרון איגר – סטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים

שרון איגר הינה בעלת סטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים. במרוצת השנים שרון צברה ידע רב, ניסיון ומוניטין רב במקצוע ולקחה חלק במגוון רחב של פרויקטים בשוק העסקי והפרטי כאחד. שרון איגר הפכה בשנים האחרונות לבחירתם הטבעית של אלפי משקי בית בישראל ולביטוי שגור בעולמות העיצוב.

שרון מאמינה כי עיצוב הבית הינו מסע משותף בו עולים רעיונות חדשים אל האוויר, יחד יוצרים שפה ומרקם עיצובי המותאם אישית עבור דיירי הבית תוך כדי ליווי ויחס אישי לאורך כל התהליך – אלו הם שהפכו את שרון לאוטוריטה בתחומה.

הנכם מוזמנים לפגישת היכרות שממנה תצאו למסע בו תבנו מרקם עיצובי המותאם אישית עבורכם – זה הזמן שלכם לבחור שרון איגר.