עיצוב בתי יוקרה

בשנים האחרונות אנו רואים עליה במודעות בכל הקשור לעיצוב בתים ככלל ועיצוב בתי יוקרה בפרט, דרך עיצוב בתי יוקרה ניתן לשדרג את הנכס שלכם ולהצעיד אותו אלפי מונים קדימה אל נכס יוקרתי, מניב, פונקציונאלי, מעוצב  ואלגנטי. עיצוב בתי יוקרה איננה מלאכה קלה הדורשת דיוק, מקצועיות, יצירתיות ומיומנות. סטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים שרון איגר החליטו לעשות לכם מעט סדר.

זה הזמן להגשים חלומות

עבדתם ימים על גבי לילות על מנת שתוכלו להגיע לרגע בו תוכלו לרכוש את בית חלומותיכם ולעצב אותו בצורה יוקרתית כראות עיניכם. אם אנחנו נחזיר אתכם אחורה בזמן לרגע בו דמיינתם איך בית החלומות שלכם נראה סביר להניח שאתם מלאים ברעיונות.  רובנו היינו רוצים בית חכם, בית מודרני, אלגנטי, יוקרתי ופונקציונאלי. יחד עם אדריכל המתמחה במלאכת עיצוב בתי יוקרה אנחנו יכולים לקחת את הנכס שלנו ולהצעיד אותו  קדימה תוך כדי שאנחנו מחזקים את המרקם העיצובי וההרמוני של החלל. לא את כל החלומות שלנו אנחנו נצליח להגשים אך החלום הזה נראה ריאלי מאי פעם.

החשיבות בעבודה עם בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בתחום

במרוצת השנים פגשנו אלפי לקוחות ומשקי בית אשר בחרו לעצב את הדירה שלהם בצורה עצמאית יחד עם מדריכים אינטרנטיים ובליווי של נותני שירות ללא ניסיון רב בתחום, כתוצאה מכך בזבזו אותם משקי בית לא מעט זמן, כסף ומשאבים ואף גילו במבחן התוצאה כי הזול לא מעט מן הפעמים הוא היקר.

עיצוב בתי יוקרה איננה מלאכה קלה וצריכה להיעשות במקצועיות וביצירתיות יחד עם אדריכל ומעצב פנים המתמחה בעולם עיצוב הפנים ככלל ועיצוב בתי יוקרה בפרט. עבודה הנעשית ללא בעל מקצוע מובילה ברוב הפעמים לאבדן לא קטן של משאבים, זמן וכסף ואף לעיתים הופכת את המלאכה למסובכת הרבה יותר. לכן אנו ממליצים לעבוד אך ורק עם אדריכל ו/או מעצב פנים בעל ניסיון ומוניטין בתחום ששמו הולך לפניו.

עיצוב בתי יוקרה: מה זה למעשה אומר?

החלטתם לעצב את הבית שלכם בצורה יוקרתית אך יחד עם זאת אתם תוהים מה הם הדברים שמייחדים ומאפיינים בתי יוקרה על גבי סגנונות שונים של עיצוב. כאשר אנחנו מדברים על עיצוב בתי יוקרה אנו מדברים על מלאכה אשר שמה לה לדגש שימוש בחומרים האיכותיים והמובילים ביותר בתחם, כמו כן עיצוב בתי יוקרה מתבצע בהתאם להתאמה אישית של הצרכים של הלקוח, התקציב שלו והחלל ככלל. בין הדברים המאפיינים בתי יוקרה אנו רואים:

  • חומרי גלם איכותיים – עיצוב בתי יוקרה מתאפיין בלא מעט מאפיינים יחד עם זאת אחד המאפיינים המרכזיים הוא שימוש בחומרי גלם איכותיים מן המותגים המובילים ביותר בעולם, חומרי גלם איכותיים, מעוצבים ובעלי עמידות גבוהה במיוחד – מה שמהווה אותם הבחירה הטבעית עבור בתי יוקרה.
  • גופי תאורה מותאמים אישית – זה לא מה שאתם מציגים זה איך שאתם מציגים אותו, יש בכוחם של גופי תאורה מותאמים אישית להפוך כל חלל למאיר, אינטראקטיבי ופונקציונאלי. דרך תאורה נכונה נוכל למרקר אזורים בבית, להשרות תחושה של ביטחון ולהפוך את הבית למקום נוח יותר להית בו.
  • עבודה על הפרטים הקטנים – בעיצוב בתי יוקרה אנו עובדים על הפרטים הקטנים ביותר לכן ישנה חשיבות בעבודה עם בעל מקצוע המתמחה בתחום ובעל קו מחשבה נקי, פתיחות מחשבתית גבוהה ויצירתיות, כך שבסופו של יום נוכל להגיע לתוצאה הרצויה – בית המעוצב בצורה יוקרתית וחדשנית.
  • פונקציונאליות – בעולם בו אנו חיים היום ישנה חשיבות גבוהה לפונקציונאליות, דרך עיצוב בתי יוקרה אנו לוקחים את הנכס צעד אחד קדימה ודואגים ללא מעט פעולות חכמות ופונקציונאליות אותם נוכל לעשות ולהפוך את החיים שלנו לפשוטים וקלים הרבה יותר.

מהי העלות של עיצוב בתי יוקרה?

לא מעט מן האנשים מעט נבהלים מן הכותרת "עיצוב בתי יוקרה" וכמעט באופן אינטואיטיבי הם בטוחים שהמילה "יוקרה" תוסיף להם עוד סכום בלתי מבוטל אותו הם יצטרכו לשלם. יחד עם זאת, בניגוד למה שאנשים רבים נוטים לחשוב כאשר אנחנו מדברים על עיצוב בתי יוקרה איננו מתכוונים בהכרח למחיר גבוה אלא על עיצוב דירה בצורה יוקרתית, מודרנית, מעוצבת. יחד עם אדריכל ומעצב הפנים המתמחה בעיצוב בתי יוקרה תוכלו למקסם את כל החללים שלכם בהתאם לתקציב מוגדר מראש ולצרכים האישיים שלכם בהתאמה אישית.

כמו כן, כאשר אנחנו עובדים עם מעצב פנים המתמחה בתחום אנו חוסכים לא מעט כסף, זמן ומשאבים מאחר ואנחנו עובדים בצורה חכמה, נכונה וממוקדת. במרוצת השנים פגשנו אנשים רבים אשר בחרו לעצב את הבית שלהם לבד וכתוצאה מכך הפסידו לא מעט כסף ואף לא הגיעו לתוצאה לה ייחלו מלכתחילה.

עיצוב בתי יוקרה: איך לבחור את האדריכל הטוב ביותר עבורנו?

בחירת אדריכל/מעצב לשם עיצוב בתי יוקרה איננה מלאכה פשוטה, יחד עם זאת אם עושים את הבחירה בצורה נכונה בהתאם למספר פרמטרים אותם נציין ניתן להפוך את הדרך לפשוטה יותר.  בין הדברים אליהם אנו נצטרך לשים לב אנו מציינים:

  • ניסיון ו-ותק של האדריכל/מעצב פנים– אחד הדברים החשובים והמרכזיים עליהם אנו נרצה לשים את הדגש כאשר אנחנו בוחרים אדריכל או מעצב, לשם עיצוב בתי יוקרה הוא הניסיון לצד הותק של האדריכל. כאשר אנחנו עובדים עם אדריכל עם ניסיון לצד ותק בתחום אנו יכולים להיות רגועים מאחר והוא ידע איך לגשת למלאכה בצורה נכונה וחכמה. כמו כן ידע האדריכל "לתקוף" בעיות העולות במהלך הפרויקט בצורה יצירתית.
  • מוניטין האדריכל/מעצב פנים – אין מן הנמנע אדריכל או מעצב אשר צבר לעצמו ניסיון לצד ותק בתחום צבר לעצמו גם מוניטין, אנו נרצה לעבוד אך ורק עם אדריכל ו/או משרד אדריכלים /מעצבים בעלי מוניטין איכותי ומוכח בתחום עיצוב הפנים בדגש על עיצוב בתי יוקרה. מוניטין האדריכל מספר לנו לא מעט על הדרך בה הוא עובד, נותן שירות ורואה את הדברים.
  • תיק עבודות – אדריכל/מעצב פנים הינו אמן לכל דבר ועניין כן אנו מאמינים כי אתם צריכים להתחבר בצורה כזו או אחרת לעבודות שלו, אנו מציעים לכם לבקש את תיק העבודות שלו ו/או של החברה האדריכלית איתה אתם עובדים. תיק העבודות יראה לכם לא מעט מן היכולות של החברה, כמו כן אנו ממליצים לכם לבקש להגיע עצמאית אל מקומות מסוימים בהם החברה ביצעה עיצוב בתי יוקרה – כך תוכלו לראות את התוצאות הלכה למעשה.
  • אין תחליף שני לרושם ראשוני – אתם מכניסים מישהו אל חייכם ולבית שלכם לכן אין מן הנמנע שיהיה חיבור טוב כבר בפגישה הראשונית, אנו מציעים לכם להגיע לפגישת ייעוץ בה תוכלו לראות מי הנפשות הפועלות ומול מי אתם עומדים – אם יש ספק, אין ספק.

אמרתם עיצוב בתי יוקרה – אמרתם שרון איגר

שרון איגר הינה בעלת סטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים, שרון בעלת ניסיון רב שנים במקצוע אשר במהלכן תכננה וליוותה ללא לאות מאות פרויקטים מרהיבים ומגוונים. התכנון האדריכלי ועיצוב הפנים של הבית נולדים תוך כדי מסע משותף בו עולים רעיונות חדשים אל אוויר העולם, רעיונות אלו נרקמים אל שפה עיצובית והרמונית תוך כדי מתן יחס אישי וליווי לאורך כל התהליך. שרון איגר הפכה בשנים האחרונות לבחירתם של לקוחות רבים ומרוצים – האנושיות, היצירתיות והמקצועיות הם אלו שהפכו אותה לביטוי שגור בתחום.

הנכם מוזמנים לפגישת היכרות שממנה תצאו למסע חדש בו תצרו את סביבת החיים החדשה שלכם –שרון איגר.